Μαφία λαθραίων μεταφορών στον ΟΣΕ. Τί σχέση έχει το “εμπορικό” στα Τέμπη;
Κύκλωμα «μαύρων» βαγονιών που λυμαίνεται τον ΟΣΕ τα τελευταία χρόνια, αποκομίζοντας τεράστια κέρδη, διερευνούν η διοίκηση του Οργανισμού και το υπουργείο Μεταφορών.
Πηγές του ΟΣΕ συνέδεαν χθες ευθέως το σιδηροδρομικό ατύχημα της περασμένης Δευτέρας στον Μπράλο, που λίγο έλειψε να εξελιχθεί σε τραγωδία, με το συγκεκριμένο κύκλωμα.
Κι αυτό, καθώς 14 από τα 27 βαγόνια της εμπορικής που αποκόπηκαν (!) και «αδέσποτα» πλέον συγκρούστηκαν με το επιβατικό τρένο, δεν ήταν δηλωμένα: ήταν δηλαδή άγνωστα στον ΟΣΕ, ενώ συνολικά το υπέρβαρο της εμπορικής αμαξοστοιχίας πλησίαζε τους 350 τόνους!
Για πανίσχυρο δίκτυο διαφθοράς στον κεντρικό εμπορευματικό σταθμό του ΟΣΕ κάνουν λόγο οι εργαζόμενοι
Ο υπουργός Μεταφορών Κ. Χατζηδάκης άφησε χθες σαφή υπονοούμενα ότι «πέραν των ενδείξεων για συρροή ανθρώπινων λαθών στην υπόθεση αυτή, υπάρχουν και θέματα που σχετίζονται με τη διαφάνεια και τα οικονομικά του ΟΣΕ».
Οι καταγγελίες
Από τα πρώτα στοιχεία προκύπτει ότι το κύκλωμα των «μαύρων» βαγονιών, φαίνεται ότι ανέπτυξε δράση τα τελευταία τέσσερα χρόνια, εκτελώντας λαθραίες μεταφορές εμπορευμάτων με αδήλωτα βαγόνια, τα οποία ως υπεράριθμα δένονται σε εμπορικές αμαξοστοιχίες. Τα βαγόνια αυτά όμως, προσθέτουν βάρος στις αμαξοστοιχίες, θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή των επιβατών που μετακινούνται καθημερινά με τον σιδηρόδρομο.
1 ΤΟ ΥΠΕΡΒΑΡΟ
2 ΟΙ ΜΗΧΑΝΟΔΗΓΟΙ
3 ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ
Τι είδους φορτίο μετέφεραν τα συγκεκριμένα βαγόνια; Ακόμα και στο αρμόδιο υπουργείο ουδείς γνώριζε μέχρι χθες το φορτίο που μεταφερόταν.
4 ΟΙ 4 ΣΒΗΣΤΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
5 ΤΑ «ΛΑΘΗ»
Πώς είναι δυνατόν να έκαναν το ίδιο λάθος στη σύνθεση και την καταμέτρηση πέντε διαφορετικοί εργαζόμενοι- ο κλειδούχος που έδεσε τα βαγόνια, ο τεχνίτης που τα έλεγξε, ο σταθμάρχης του Ρέντη και οι δύο μηχανοδηγοί;
«Μαύρα» δρομολόγια από το 2004
Το σύνολο των κομίστρων της λαθραίας μεταφοράς ήταν καθαρό κέρδος για τα μέλη του κυκλώματος, καθώς αντί για τα ταμεία του ΟΣΕ κατέληγε στις τσέπες ημετέρων, τον αριθμό των οποίων ουδείς γνωρίζει ακόμη. Σημειώνεται πως οι εργαζόμενοι προχθές κατήγγειλαν ανοιχτά ότι οι εμπορικές αμαξοστοιχίες κινούνται με ψεύτικα συνοδευτικά έγγραφα, ενώ η ύπαρξη υπέρβαρου αποτελεί επικίνδυνη… παράδοση τα τελευταία χρόνια.
Νυχτερινές διαδρομές
Πηγές στον ΟΣΕ αναφέρουν ότι την ημέρα το κύκλωμα προσέθετε λίγα λαθραία βαγόνια (3-4 μονάδες) σε κάθε εμπορική αμαξοστοιχία, έτσι ώστε να μη γίνονται αντιληπτά. Τις νύχτες όμως τα λαθραία βαγόνια γίνονταν περισσότερα, ενώ στο κόλπο συμμετείχαν και ορισμένοι μηχανοδηγοί- έμπιστοι του κυκλώματος.
Το κύκλωμα, πάντως, φαίνεται να είναι αρκετά οργανωμένο, καθώς φρόντισε να καταργηθεί ατύπως τα τελευταία χρόνια η υπογραφή του τεχνίτη σε ειδικό φύλλο, μετά τον έλεγχο της σύνθεσης της αμαξοστοιχίας και της καταμέτρησης των βαγονιών. Η ύπαρξη της υπογραφής προβλέπεται από τον κανονισμό, όπως και η καταμέτρηση των βαγονιών από τον μηχανοδηγό.
Ο «γαλάζιος» με τη μαύρη Πόρσε
Οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ και οι επιχειρηματίες «φωτογραφίζουν» υψηλόβαθμο υπάλληλο της Γενικής Διεύθυνσης Εμπορευμάτων και στέλεχος της Ν.Δ. ως έναν εκ των υπευθύνων του κυκλώματος λαθραίας διακίνησης εμπορευμάτων. Πρόκειται για στέλεχος που απομακρύνθηκε μόλις πρόσφατα από τη θέση του, με εντολή του υπουργού Μεταφορών Κ. Χατζηδάκη, όταν άρχισαν οι αλλαγές στη διοίκηση του ΟΣΕ.
Κομπίνες και με το παλιό τροχαίο υλικό
Ενώ στην αγορά η τρέχουσα τιμή του χάλυβα ανέρχεται σε 0,35 ευρώ ανά κιλό, ο ΟΣΕ εισπράττει μόλις 0,057 ευρώ. Η σύμβαση συνήφθη «ύστερα από πρόχειρο πλειοδοτικό διαγωνισμό που διενεργήθηκε στις 15/2/2008». Σε μία δεκαετία, από το 1998 μέχρι σήμερα… έκαναν φτερά από τα αμαξοστάσια και το δίκτυο του ΟΣΕ συνολικά 6.811 ανοιχτά και κλειστά φορτηγά βαγόνια για επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές και περισσότερες από 100 κινητήριες μονάδες!
ΠΟΣΗ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ??? ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ηταν
ΠΟΣΟ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΛΕΝΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ??? ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ Ν.Δ. ΠΟΥ ΑΠΟΜΆΚΡΥΝΕ Ο ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΤΟ “ΠΑΡΤΥ” ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΑΠΟΚΆΛΥΨΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΟΣΕ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΥΛΙΚΑ ΣΚΡΑΠ ΤΟΥ ΟΣΕ ΣΕ ΡΟΜΑ???
ΑΠΟ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2000 … 2010 ΟΠΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ
Υπάλληλοι ΟΣΕ έστησαν απάτη εκατομμυρίων με τη βοήθεια Ρομά
ΠΗΓΗ: https://esykpdstereasellados.blogspot.com/2023/03/blog-post_54.html
ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ:
1. ΠΡΟΦΙΛ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: http://www.artemis-sorras.gr
2. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr
3. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr
4. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr
5. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr
=======================
ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ:https://ypomnima.artemis-sorras.gr/
ΚΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΑΣ
ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ
ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.
Ε.ΣΥ ΑΜΦΙΣΣΗΣ: 10ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ & ΣΑΛΩΝΩΝ
ΤΗΛ 6909572908 & 2265028664
email esyamfisas@gmail.com
ΣΕΛΙΔΑ Ε.ΣΥ ΑΜΦΙΣΣΑΣ
TWITTER ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ @esyamfissa1
ΚΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ 6908674359
Saxonissolonypopsifiosboyleyths.blogspot.com
ΣΟΛΩΝ ΣΑΞΩΝΗΣ
<ssaxonis68@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου